Σίγουρα στο άρθρο μας, τουλάχιστον μια κακή συνήθεια των παιδιών θα σας φανεί γνώριμή, πάμε να τις δούμε…
“Θα το κάνω αργότερα.” Ίσως το ακούτε πολύ, ειδικά από μεγαλύτερα παιδιά. Συχνά αυτή η απάντηση όταν τους λέτε να τελειώσουν την εργασία τους. πχ. να πάνε βόλτα το σκυλί, να καλέσουν τη γιαγιά τους για τα γενέθλιά της κα.
Η αναβλητικότητα μπορεί να γίνει μια κακή συνήθεια αρκετά γρήγορα, οπότε πρέπει να κάνετε τα παιδιά σας να ακολουθήσουν τον σωστό δρόμο να ολοκληρώσουν δηλαδή ό, τι χρειάζεται να γίνει γρήγορα και αμέσως αντί να αφήσετε μια λίστα υποχρεώσεων να πάρει μεγαλύτερη και μεγαλύτερη διάρκεια.
Θα σας ευγνωμονούν όταν γίνουν ενήλικες. Θα μπουν στο κολέγιο ή στον εργασιακό κόσμο και θα συνειδητοποιήσουν την αξία να μην αφήνουν εκκρεμότητες της τελευταίας στιγμής.
Είναι εκπληκτικό πόσοι ενήλικες εξακολουθούν να βήχουν χωρίς να καλύπτουν το στόμα τους. Εξαπλώνοντας τα μικρόβια και τις πιθανές ασθένειές τους στον αέρα. Διδάξτε τα παιδιά σας από νεαρή ηλικία να καλύψουν το στόμα τους όταν βήχουν. Και όχι με το χέρι τους, αλλά με το εσωτερικό του αγκώνα τους.
Βήχοντας στον αγκώνα μας, συγκρατείται η εξάπλωση των μικροβίων και αποτρέπει τα μικρόβια να είναι στα χέρια τους. Έτσι ώστε να μην τα εξαπλώνουν αγγίζοντας ένα παιχνίδι στο σχολείο ή στο σπίτι ή σε κάποιον άλλο. Όσο περισσότερα παιδιά μαθαίνουν να το κάνουν αυτό, τόσο λιγότερες ασθένειες θα εξαπλωθούν στα σχολεία και στο σπίτι σας.
Τα παιδιά έχουν αυτήν την άσχημη συνήθεια να σκουπίζουν τα χέρια τους στα ρούχα τους. Αυτό γίνεται συνήθως με φαγητό, αλλά και με άλλα πράγματα, όπως χρώμα, βρωμιά ή οποιαδήποτε άλλη ουσία που συναντούν.
Από τη μία είναι καλό για υπαίθριο παιχνίδι όπου αναμένεται να είναι λασπωμένο και βρώμικο. Αλλά θέλετε να αποφύγετε δυσάρεστους λεκέδες που δεν θα βγουν εύκολα στο πλύσιμο.
Φροντίστε να δώσετε στο παιδί σας μια χαρτοπετσέτα ή χαρτοπετσέτα σε κάθε γεύμα και ενθαρρύνετε να το χρησιμοποιήσει για να σκουπίσει όχι μόνο τα στόματά τους, αλλά και τα χέρια του. Και δώστε μια χαρτοπετσέτα κατά τη διάρκεια άλλων ακατάστατων δραστηριοτήτων, όπως η ζωγραφική.
Είναι δύσκολο να κάνεις ένα παιδί να πιει νερό, ιδίως όταν δεν έχει χαραχτεί από μικρή ηλικία ως συνήθεια στο μυαλό του. Ξεκινήστε νωρίς προσφέροντας όσο το δυνατόν περισσότερο νερό αντί για χυμό. Μόλις τα παιδιά συνηθίσουν τους ζαχαρούχους χυμούς, θα είναι πιο δύσκολο να τα πίνουν νερό.
Η μη κατανάλωση αρκετού νερού μπορεί να οδηγήσει σε τόσα πολλά προβλήματα. Aπό την αφυδάτωση έως τη δυσκοιλιότητα, τα σκασμένα χείλη, ακόμη και τα οδοντικά προβλήματα.
Θα πρέπει να αποτρέψετέ τα παιδιά μέσα στη καθημερινότητα τους να μην έχουν πιει αρκετό νερό.
Από πιάτα έως τα παιχνίδια, δεν έχει σημασία ποιο είναι το “αντικείμενο”. Αυτό που είναι το πιο σημαντικό είναι ότι μαθαίνουν να το αφήνουν μακριά από τη αρχική τους θέση. Mε αυτόν τον τρόπο δυσκολεύεται ο εντοπισμός του αντικειμένου από τον επόμενο που θέλει να το χρησιμοποιήσει . Επιπλέον όταν αφήνουμε τα πράγματα τυχαία στο χώρο επικρατεί σύγχυση και χάος στο σπίτι.
Αυτή η κακή συνήθεια μπορεί να γίνει κατρακύλα πολύ γρήγορα, πρώτα είναι μία ώρα βιντεοπαιχνιδιών μετά το σχολείο. Στη συνέχεια, το παιδί θα αφιερώνει μία ώρα στο δωμάτιο και θα χρησιμοποιεί κινητά τηλέφωνα , υπολογιστές και κοινωνικά μέσα, είναι εύκολο να παρασυρθεί σε συνεχόμενη και πολύωρη έκθεση σε οθόνες.
Ορίστε ένα πρόγραμμα και κάποια όρια νωρίς πριν τα παιδιά αρχίσουν να θέλουν όλο και περισσότερο χρόνο στην οθόνη. Πραγματικά μπορεί να είναι σαν εθισμός (στην πραγματικότητα, πολλοί το θεωρούν ως τέτοιο), επομένως είναι καλύτερο να ορίσετε όρια νωρίς και να τηρήσετε αυτά, έτσι ώστε να μην γίνει επικίνδυνη και επιβλαβής συνήθεια.
Θα σας φανεί πολύ ενδιαφέρον το άρθρο μας για τις κακές επιδράσεις της μεγάλης έκθεσης των παιδιών στις ηλεκτρονικές οθόνες